Resol. 1783/2018 18 d'octubre

Us informem que en data 22 d'octubre de 2018 ha estat publicada, la resolució núm. 1783/2018 del 18 d'octubre, per la qual es convoquen processos selectius per a la creació/ampliació de borses de treball per a la categoria de professorat associat.

A continuació disposeu de les dades de la convocatòria, així com un calendari dels diferents terminis del procés de selecció.

Dades de la convocatòria

Calendari

• Període de presentació de sol·licituds
    Fins el 2 de novembre de 2018 (inclòs), si es tramet per seu electrònica, finalitza a les 22 hores peninsulars
  • Relació provisional de persones admeses i excloses
    Data de publicació: 14 de novembre de 2018
    Motius d'exclusió

Període de presentació de reclamacions  a la relació provisional
    Del 15 al 24 de novembre de 2018
    • On presentar-la
      Seu electrònica (desactivat)
      Podreu fer la sol·licitud i presentar la documentació requerida a la Seu electrònica de la UPC, clicant a l’enllaç "Inici del tràmit" que es troba al final d'aquesta pàgina. Si formeu part de la comunitat universitària de la UPC us podreu identificar amb el vostre usuari i contrasenya, si o ho haureu de fer utilitzant qualsevol dels certificats vàlids.

Presencialment. La documentació es pot presentar a qualsevol del següents llocs:
      Registre General de la Universitat, edifici Vèrtex, plaça Eusebi Güell, núm. 6, 08034 Barcelona, o en els registres públics de la UPC, que es poden consultar en la direcció web https://www.upc.edu/patrimoni/ca/registres-publics.
      A les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi*
      A les representacions diplomàtiques u oficines consulars d’Espanya a l’estranger*
      *En aquests casos enviar un correu electrònic informant del tràmit realitzat a la següent adreça electrònica:
  • Relació definitiva de persones admeses i excloses
    Data de publicació: 30 de novembre de 2018
  • Període de resolució dels concursos
    Dates previstes: de 3 al 21 de desembre de 2018

A efecte de comunicacions i altres incidències, les comissions d’accés tenen la seu a l'Àrea de Personal i Organització, planta 3 de l’edifici Vèrtex, plaça Eusebi Güell, 6, 08034 Barcelona. Es poden enviar per correu electrònic a l’adreça , a l’assumpte s’hi ha d’especificar “Concursos PDI Laboral Temporal- Associat-borsa”.