Resolució núm.36/2014 de 17 de gener - Convocatòria concursos Pla Serra i Húnter 2014

Us informem que en data 27 de gener de 2014 ha estat publicada al DOGC, la resolució núm. 36/2014 de 17 de gener, per la qual es convoquen els processos selectius per a la contractació de personal docent i investigador en el marc del Pla Serra Húnter.

Aquesta convocatòria té l'autorització prèvia per part de la Direcció General d'Universitats (resolució de 16 de desembre de 2013, del director general d'universitats, per la qual s'autoritza l'oferta pública 2011 per a la contractació de personal docent i investigador a les universitats públiques catalanes en el marc de la segona fase del Pla Serra Hunter), i les places a concurs han estat aprovades per Acord de Govern de la universitat de data 15 de març de 2013.

A continuació disposeu de les dades de la convocatòria, així com un calendari dels diferents terminis del procés de selección, en cas de dubte disposeu dels canals propis del nostre Servei.

Dades de la convocatòria

A efecte de comunicacions i altres incidències, les comissions d’accés tenen la seu al Servei de Desenvolupament Professional, planta 3 de l’edifici Vèrtex, plaça Eusebi Güell, 6, 08034 Barcelona. Es poden enviar per correu electrònic a l’adreça sdp.concursos@upc.edu, a l’assumpte s’hi ha d’especificar “Concursos PDI Laboral permanent -Agregat”.

motius exclusio.png